Wij waken over uw water
Hydroscope is het grootste adviesbureau van Nederland voor waterkwaliteit binnen gebouwen. Onze persoonlijke werkwijze maakt ons uniek in de markt. Van kleine camping tot grootvastgoedbezitter: u mag van ons betrokkenheid, deskundigheid en kwaliteit verwachten. Met een vaste adviseur die uw installatie door en door kent en ook zelf de monsters neemt.
We lopen voorop in duurzame innovatie. Zo zijn we baanbrekend in automatisering en detectietechniek. Daarnaast dragen wij bij in het ontwikkelen van richtlijnen. Neem contact op en profiteer ook van onze expertise.
Heeft u vragen over een van onze diensten? Stel dan hier uw vraag en u ontvangt binnen 1 werkdag antwoord.
Wilt u een belafspraak? Laat hier uw telefoonnummer achter en wij bellen u binnen 1 werkdag terug.
Wilt u meer inzicht in de kosten? Vraag dan hier een offerte aan inclusief uitgebreide toelichting.
Nieuws
Legionella in de lucht
Hydroscope voert luchtonderzoek uit om legionellaverspreiding beter te begrijpen. Door aerosoltellingen en het opvangen ...
Vacature Contractbeheerder
In de rol van Contractbeheerder ben je het aanspreekpunt voor onze klanten en zorg je voor een vlotte afhandeling van of...
Onderzoek naar legionella in afvalwater
Onder leiding van KWR, een wereldwijd toonaangevend onderzoeksinstituut op het gebied van water, draagt Hydroscope bij a...
Legionellapreventie: hoe effectief is wekelijks spoelen?
Het automatiseren van spoelprogramma’s helpt om het risico op legionella effectief te beheersen. Daarnaast kunnen onno...
Kengetallen
voor de kwaliteit van onze adviseurs
beveelt
ons aan
locatiebezoeken per jaar
watermonsters per jaar
terugstroom beveiligingen
minder legionella besmettingen
Omdat we de beste willen zijn
We worden als één van de beste installatie-adviesbureau’s van Nederland beschouwd. Misschien komt dit door onze drive om altijd voorop te willen lopen in kwaliteitsmanagement. Hydroscope is al jaren ISO 9001 gecertificeerd. Wij optimaliseren onze processen en dienstverlening voortdurend. Zo beschikken we over een gestroomlijnd klachten- en dienstenontwikkelingsproces.