Klanttevredenheid
Hydroscope wilt het beste adviesbureau van Nederland zijn. Om te kunnen peilen hoe we ervoor staan voeren we regelmatig klanttevredenheidsonderzoeken uit.
Resultaten
Aan ons meest recente klanttevredenheidsonderzoek hebben 138 klanten deelgenomen.
Cijfer Hydroscope: | 7,9 |
Nauwkeurigheid | |
Rapportages | |
Facturen | |
Doorlooptijd | |
Prijs/kwaliteitsverhouding |
Cijfer adviseur | 8,3 |
Vakkundigheid | |
Bereikbaarheid | |
Reactiesnelheid | |
Samenwerking | |
Representatie |
96% van onze klanten is bereid Hydroscope aan te bevelen.
Verbetering mogelijk
We zijn trots op de resultaten, maar zien altijd ruimte voor verbetering. Uitingen van ontevredenheid hebben we als klantenklachten in behandeling genomen. Komende periode gaat onze aandacht uit naar het verbeteren van de prijs/kwaliteitsverhouding, leesbaarheid van de legionellarisicoanalyse, duidelijkheid van de analyserapporten en zorgvuldigheid van factureren.