26-07-2016

Een 8,3 voor onze adviseurs

De werkgroep Infectiepreventie heeft voor ziekenhuizen, verpleeghuizen, tandartspraktijken, jeugdgezondheidszorg e.d. richtlijnen opgesteld voor infectiepreventie. Drinkwaterhygiëne is in veel van deze richtlijnen een onderwerp.

 

 

Medewerker Hydroscope neemt een zwembadwatermonster

Klanttevredenheid

Hydroscope wilt het beste adviesbureau van Nederland zijn. Om te kunnen peilen hoe we ervoor staan voeren we regelmatig klanttevredenheidsonderzoeken uit.

Resultaten

Aan ons meest recente klanttevredenheidsonderzoek hebben 138 klanten deelgenomen.

Cijfer Hydroscope:             7,9
 Nauwkeurigheid  8,3
 Rapportages  8,3
 Facturen  8,0
 Doorlooptijd  8,3
 Prijs/kwaliteitsverhouding  7,7
Cijfer adviseur              8,3
 Vakkundigheid  9,0
 Bereikbaarheid  9,0
 Reactiesnelheid  9,0
 Samenwerking  9,0
 Representatie  9,0

 

96% van onze klanten is bereid Hydroscope aan te bevelen.

Verbetering mogelijk

We zijn trots op de resultaten, maar zien altijd ruimte voor verbetering. Uitingen van ontevredenheid hebben we als klantenklachten in behandeling genomen. Komende periode gaat onze aandacht uit naar het verbeteren van de prijs/kwaliteitsverhouding, leesbaarheid van de legionellarisicoanalyse, duidelijkheid van de analyserapporten en zorgvuldigheid van factureren.

 

 

Wij maken gebruik van cookies. Meer informatie

De cookie-instellingen op de website zijn ingesteld om de beste ervaring te bieden. Wij gebruiken alleen functionele cookies en cookies om onze websitestatistieken (Google Analytics) bij te houden. Wij gebruiken geen tracking cookies.

Sluiten