11-09-2023

Goedemiddag Hydroscope, u spreekt met…

U heeft als klant vast wel eens telefonisch contact opgenomen met Hydroscope. En we twijfelen er ook niet aan dat u toen vriendelijk te woord bent gestaan door een van onze collega’s van de binnendienst, het eerste aanspreekpunt bij Hydroscope. Tijd om ‘onze’ dames eens in het zonnetje te zetten. Michan van der Flaes, Astra Borra, Norma Jonkers en Bianca Kusters vertellen wat ze zo leuk vinden aan hun werk, wat klantenbinding voor ze inhoudt en hoe ze de toekomst van drinkwater voor zich zien.

 

Binnendienst Hydroscope

Afwisselend en veelzijdig werk

Als de dames wordt gevraagd wat ze zo leuk vinden aan hun werk, zijn ze behoorlijk eensgezind: de afwisseling en veelzijdigheid. Michan: “Van het beantwoorden van de telefoon, het maken van overzichten voor de klant tot het in kaart brengen en verbeteren van onze interne processen. Iedere dag is anders.” Ook Astra vindt de afwisseling tussen administratieve, secretariële en operationele werkzaamheden prettig. Zo ondersteunt ze de collega’s van de buitendienst in de ruimste zin van het woord. Ze zorgt er met een goede werkvoorbereiding voor dat zij hun werk bij de klant naar volle tevredenheid kunnen uitvoeren. “Ik heb het gevoel dat ik een ‘eigen’ winkeltje beheer samen met mijn directe collega Pauline. Onze samenwerking is heel prettig en alles spreekt voor zich,” aldus Astra.

Uiteindelijke doel is een tevreden klant

Hoewel niet alle binnendienstcollega’s direct klantcontact hebben en meer op de achtergrond werken, is klantenbinding voor iedereen belangrijk. Norma: “Natuurlijk wil ik graag dat alles voor onze klanten zo goed mogelijk geregeld wordt. Richting onze klanten spelen wij daarin een belangrijke rol als binnendienst.” Ook voor Bianca geldt dat klantenbinding belangrijk is en ze ziet de binnendienst dan ook als een van de visitekaartjes van het bedrijf. “Gelukkig doen we het als Hydroscope goed. Dit kun je goed zien aan de resultaten van de klanttevredenheidsonderzoeken,” zegt ze. Michan stelt dat het uiteindelijke doel een tevreden klant is: “Als team pakken we samen de werkzaamheden op en helpen we elkaar waar nodig om zo onze klanten en buitendienst snel en goed te helpen.

Drinkwater schoon en veilig houden

Water is voor de dames een ‘vanzelfsprekend’ goed, echter is het bewustzijn rondom de noodzaak er zuinig mee om te gaan groot. “Je draait de kraan open en er komt drinkwater uit. Toch is dat natuurlijk niet zo eenvoudig als het eruitziet. Er zijn heel wat handelingen nodig om ervoor te zorgen dat er schoon en veilig drinkwater uit de kraan blijft komen,” zegt Norma. “Ik vind het fijn dat ik een schakel ben in die reeks van handelingen om het drinkwater schoon en veilig te houden.” Astra vult aan: “We moeten er zuinig mee omgaan, ervoor zorgen dat er ook in de toekomst drinkwater beschikbaar is zodat we ermee kunnen doen wat we er graag mee willen doen.”

Contact met de binnendienst van Hydroscope? Door te bellen naar +31 76 572 77 87 of te mailen naar info@hydroscope.nl is de kans heel groot dat u een van de dames treft.

 

Wij maken gebruik van cookies. Meer informatie

De cookie-instellingen op de website zijn ingesteld om de beste ervaring te bieden. Wij gebruiken alleen functionele cookies en cookies om onze websitestatistieken (Google Analytics) bij te houden. Wij gebruiken geen tracking cookies.

Sluiten