Joris Zorg biedt zorg met een warm hart
Hydroscope herkent zich in de kernwaarden van Joris Zorg, dat is ook de reden dat Joris Zorg en Hydroscope al sinds 2006 aan elkaar verbonden zijn. Joris Zorg straalt uit wat Hydroscope zelf wil uitstralen. Om die reden is Joris Zorg een meer dan gewaardeerde klant met het “hart” op de juiste plek. Bij Joris Zorg zijn ze altijd op zoek naar mensen die “hart” willen werken en “hart” nodig zijn. Mooi als je zo je organisatie kunt uitdragen!
Net nadat er een interne verbouwing had plaatsgevonden in 2015, kwam Manon Schreurs in dienst bij Joris Zorg als arbo adviseur. In deze functie is zij onder andere verantwoordelijk voor de legionellapreventie. Toen ze startte bij Joris Zorg was ze erg blij met de ondersteuning van Mark Damen, adviseur bij Hydroscope. Mark heeft haar meegenomen in wat er precies gebeurd was tijdens de verbouwing met betrekking tot de werkzaamheden van Hydroscope. Dit zorgde voor Manon voor een goede “legionella” start.
Totaalontzorging en altijd op zoek naar oplossingen
Vol enthousiasme vertelt Manon over de samenwerking met Hydroscope, die ze vooral kenmerkt als betrokken, ontzorgend, helder en duidelijk in hun communicatie. Ze geeft aan dat we altijd goed bereikbaar zijn en waar mogelijk direct antwoorden op vragen waardoor ze zelf weer aan de slag kan en eventuele werkzaamheden direct weg kan leggen bij de collega binnen Joris Zorg die hiervoor verantwoordelijk is. Oplossingsgerichtheid is wat Manon belangrijk vindt en wat ze bij Hydroscope ook terugvindt. De samenwerking met Hydroscope in 2015 tijdens de interne verbouwing heeft Manon als zeer prettig ervaren. Tips en adviezen die destijds zijn gegeven door Hydroscope zijn door Joris Zorg ter harte genomen en opgevolgd.
Regelmatig wordt Manon benaderd door andere partijen die haar kunnen helpen met betrekking tot legionellapreventie, maar om bovengenoemde reden is Manon niet van plan om te veranderen. Waarom veranderen als je tevreden bent?
Naast legionellapreventie heeft Joris Zorg Hydroscope inmiddels ook gevraagd om de controle brandslanghaspels en keerkleppen voor haar rekening te nemen. Hydroscope doet ook deze werkzaamheden met veel plezier. Evenals de jaarlijkse audit en de halfjaarlijkse monsternames die onderdeel uitmaken van legionellapreventie.
Hydroscope komt ook thuis bij Joris Zorg
Het mooie aan het concept van Joris Zorg is, is dat het kleinschalig is. Met meerdere locaties in dorpen blijft het voor de dorpsbewoners het vertrouwde karakter van een dorp behouden als ze verhuizen naar Joris Zorg. Op de locatie in Oirschot vind je nagenoeg alleen maar Oirschottenaren. Er heerst echt een dorpse, gemoedelijke sfeer. Ook Hydroscope ervaart dit als zij haar werkzaamheden uitvoert bij Joris Zorg. Niet alleen de begeleiding, maar ook de bewoners geven Hydroscope het gevoel dat ze welkom zijn en in een warm nest terechtkomen. Er is geen enkel gevoel van achterdocht of tegenwerking bij het uitvoeren van de werkzaamheden. Iedereen is even aardig, behulpzaam en altijd in voor een gezellig praatje. Het voelt dus niet alleen voor de bewoners van Oirschot als thuiskomen als ze verhuisd zijn, maar zeker ook voor Hydroscope.
Joris Zorg en Hydroscope vormen een hecht team, dat van elkaar weet wie wat voor haar rekening neemt. Om ervoor te zorgen dat Hydroscope haar werkzaamheden zo efficiënt mogelijk kan doen, verzamelt Manon altijd alle vragen die binnen de organisatie leven en bespreekt deze dan op het moment dat er weer contact is met Mark Damen. Dit werkt voor ons het prettigst en zo houden we wederzijds rekening met elkaars behoeften.